Wat gebeurt er allemaal...

zaterdag, april 23, 2005

Lanzarote

Vandaag geniet ik, onder zwaar bewolkte luchten, van een welverdiende rustdag. Afgelopen week stond vooral in het teken van opbouwen, omdat mijn rug het voor vertrek toch nog een beetje liet afweten. Maar gister heb ik weer lekker wat tempo's gelopen, dat ging goed.

Zondagochtend vroeg vertrokken we richting Schiphol en schrok ik me helemaal dood toen ik tot twee keer toe op een duif ging staan in mijn steeg. Twee keer dezelfde!!! Hoe dom zijn die beesten. Heel de buurt wakker gegild en zo'n stoot adrenaline door mijn lijf dat ik goed wakker was. Op Schiphol aangekomen waren we Ralph kwijt. Die bleek zijn paspoort te zijn vergeten en was die gaan halen. Maar ja, als je paspoort verlopen is, heb je er alsnog weinig aan. Lang leve de identiteitskaart!

Het weer is hier niet super, maar wel goed. Niet te heet tijdens de training en 's middags breekt bijna elke dag het zonnetje door. Ik word elke avond kansloos ingemaakt bij het poulen; op La Santa is weinig veranderd!