Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, maart 09, 2005

Rugpijn!

Afgelopen maandag was ik behoorlijk te keer aan het gaan in het krachthok. Het ging lekker, maar na het deadliften zeurde mijn rug een beetje. Ik kon de training wel gewoon afmaken, 's middags werd het wel wat stijf. Dinsdagochtend deed het zo'n pijn dat ik jankend mijn bed uit kwam. Weer die kl*te onderrug! Sinds ik daar in 1998 een zware blessure aan heb gehad, komt het heel af en toe weer terug en kan ik een paar dagen niet trainen. Meestal gaat het na een dagje rust meteen beter, nu helaas niet, dus morgen naar de dokter. Ik baal ervan.

Vorige week had ik hier een student van de kunstacademie op bezoek die als opdracht een serie portretten moet maken van een bepaalde groep mensen. Hij (Stéphane Lesage) heeft gekozen voor sporters en kwam de foto's bij me thuis maken. Had ik meteen een goeie reden om weer eens op te ruimen. (Een beetje dan) Het zijn leuke foto's geworden, nu maar hopen dat hij een voldoende krijgt!


Sokken maken de vrouw!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat zal ik zeggen.....een kijkje in de keuken van Annemarie Kramer.
Als sporters onder elkaar: je ziet er afgetraind uit.
Ik hoop je snel weer eens in actie te zien op de baan.

2:02 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home