Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, februari 15, 2005

Mijn leven gaat beginnen!!!

Als het tenminste echt zo is dat het leven bij 30 begint... Weer een jaartje ouder, dat heb ik toch maar even gehaald!

Afgelopen weekend heb ik bijna tien uur in de auto gezeten om in totaal iets langer dan een minuut hard te lopen. Zaterdag naar Gent, waar het programma vreselijk uitliep. De 200m van vijf uur liep ik om zeven uur, wat een feest! Ik had toen al een zestig meter gedaan en dat ging best goed. Ik startte voor het eerst met een nieuwe blokpositie en dat was niet zonder succes!! Nu lag ik een keer niet meteen achter bij de start, maar was ik gewoon mee met de rest. Helaas lukt het me nog niet om daarna goed door te versnellen, maar ik ben al blij met die goeie start! 7.69 en dus seasons best!

Bij de 200m ging ik wat lafjes weg. Na de bocht werd het heel erg zwaar, maar das meestal zo de eerste paar keer dat je 'm loopt. 24.41, das niet echt een tijd over naar huis te schrijven, maar ik ben er tevreden mee.

Zondag herhaalde ik mijn programma in Dortmund. Mijn start op de 60m was nu zo goed (ja, echt waar!!!), dat ik na mijn eerste pas bijna onderuit ging omdat ik het niet op kon vangen. Maar gelukkig herstelde ik de mispas en kon ik doorversnellen naar 7.76. Er was helaas geen tegenstand in Dortmund.
Op de 200m ging ik nu wel vol weg en dat moest ik vreselijk bekopen halverwege de 2e bocht. Lekker kapot gegaan maar wel de serie gewonnen.

Mooiste van alles is dat ik vier keer voluit heb kunnen lopen in een weekend terwijl ik van de zomer maar 1 start per week kon maken. Volgende week het NK, ik loop alleen de 200. Het programma laat het (alweer) niet toe om ook een 60m te doen. Dat ze chrono niet een keer omgooien, daar begrijp ik helemaal niks van!!!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

lekkere organisatie dan!!!
jammer hoor anders had je lekker twee keer kunnen vlammen!!
succes in ieder geval en get them!!
groetjes va neen weel heel dik wordende cindy hiiihi

9:11 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

enne oja van harte gefeliciteerd naruurlijk nog met je dertigste!!!!!
dikken hug van wout en cin!

9:12 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home