Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, december 30, 2004

Mijn eerste wasmachine!!!

Tis eigenlijk een beetje triest. Bijna dertig en dan pas je eerste wasmachine. Ik ben zo blij als een kind!!!

Tot mijn 28e heeft mijn moeder het voor me gedaan. Ik woonde boven het kantoor van mijn vader, hij nam de vuile was mee en leverde het schoon weer in. Wat een luxe. (Voor mij dan, niet voor mijn moeder...) In mijn vorige huisje deelde ik er een met mijn drie huisgenoten en in mijn nieuwe huis moest ik het weer zonder doen. Beetje lastig, want met al dat trainen gaan er normaal wel wat wasjes doorheen elke week. Gelukkig heeft Wietse een wasmachine en een droger, maar elke keer mijn was doen in Hilvarenbeek is nou ook niet echt handig.

Maar vanaf vandaag is het dus niet meer nodig om met mijn vuile was in de trein te gaan zitten, ik kan het lekker thuis doen. Ok ok, eigenlijk is het niet alleen mijn wasmachine, maar ook die van Natacha. Maar ik heb 'm wel helemaal zelf uitgezocht (was heel makkelijk: de goedkoopste graag!) en aangewezen waar hij moest staan (in de badkamer van Natacha!). Ja hoor, bijna dertig en bijna volwassen ;-)