Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, december 29, 2004

Hoezo blond??

Gisterochtend moest ik trainen op de baan. Toen ik naar buiten keek werd ik niet heel vrolijk: van die vieze natte sneeuw. En aan de lucht te zien zou dat nog wel even aanhouden. Dus ik Wigert gebeld om te vragen of ik mee kon rijden met de auto. Dat kon niet, want hij ging hardlopend naar de baan!!?? Hierover zal ik een andere keer nog wel iets schrijven...

Maar, hij zei dat Arno (Mul, a.k.a. mijn webmaster) wel met de auto ging, die moest ik dan maar ff bellen. Zo gezegd zo gedaan. Dus ik op de fiets naar Arno (is maar 5 minuutjes, nog net te overleven), en vanaf daar lekker met de auto naar de training getuft.

Er lag een behoorlijke laag sneeuw op de baan, maar we konden toch een goeie training doen. Wel moest ik steeds een plak ijs onder mijn spikes vandaan krabben voor elk loopje. Na twee series van 4x150 meter zat het er weer op en konden we lekker bijtijds naar huis.

Helaas was Wigert niet zo stoer om ook weer richting huis te gaan hardlopen en had hij ook nog een interview vlak na de training... Arno en ik moesten dus wachten tot hij klaar was. Wigert gedropt en bij Arno aangekomen wilde ik mijn fietssleutel uit mijn zak halen. Helaas, geen fietssleutel. Ook niet in mijn rugzak. Ook niet in mijn fiets. Ook niet in de voering van mijn jas. Argh!!!! En ik moest om 1 uur bij de fysio zijn, en nog een nieuw paspoort halen, en een wasmachine kopen en naar Hilvarenbeek en en en..

Sleuteltje moest dan wel op de baan liggen. Arno was zo lief dan maar weer terug te rijden. Ik had met mijn jas aan ingelopen, dus dan maar weer een rondje om te kijken of ik 'm onderweg was verloren. Niks. Ook niet bij de bankjes waar we altijd uithijgen en onze spullen neergooien. Ook niet op de parkeerplaats. Ik begon chagerijnig te worden.

Maar weer terug gereden naar Arno, vanaf daar joggend naar de fysio, joggend weer naar huis waar ik godzijdank nog reserve sleutels had. Lopen naar Arno en daar mijn fiets meegenomen.

's Middags stond Arno op mijn voicemail. Hij had mijn sleutels gevonden, bij hem binnen, op tafel.