Wat gebeurt er allemaal...

maandag, januari 24, 2005

De eerste week zit erop.

Om dat te vieren zijn we gisteren naar Kaapstad geweest en daar hebben we de middag doorgebracht op een tweemaster die richting Robben Island zeilde. Helaas was het al te laat om op het eiland zelf te gaan kijken, maar op het water was 't ook heerlijk. (En ik werd, tegen de verwachtingen in, niet eens zeeziek.)

Ik heb heel goed kunnen trainen vorige week. Klein pijntje gehad in mijn hamstring maar het viel gelukkig mee en belemmerde me niet tijdens het lopen. We zijn nu al goed gewend aan de warmte. Mijn armen zien er gelukkig ook weer redelijk normaal uit (was ik de eerste dag vergeten in te smeren, dat doet dus pijn!). Morgen gaat Wigert ons verlaten, hij vliegt pas 's avonds dus we gaan morgenochtend nog starten.

Ik voel me fit en kan de trainingen goed volhouden. Het zonnetje geeft ook wel wat extra energie. En ik doe 's middags braaf een middagdutje. Ik heb me al door twee boeken heengelezen en mijn puzzelboekje is ook bijna vol, dus ik moet nog op zoek naar ander tijdverdrijf.

Kan ik me vast gaan voorbereiden op de looptraingen die ik ga geven bij hocheyclub rood-wit als ik terug ben...