Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, februari 10, 2005

Oefenen in Gent

Vanmorgen zat ik om half negen in de trein naar Utrecht. Daar had ik afgesproken met Jacqueline en Youssef voor een fijn ritje naar Gent. Maar eerst nog ff langs Armand bij het SIG Daar kon ik meedelen dat mijn vetpercentage lager is dan ooit. Ik zit nu op 17.4 terwijl ik nog nooit onder de 18.9 heb gezeten. Armand vond dat "best aardig"; mannen!!!! (Het commentaar van Wigert was trouwens dat ie nog steeds geen blokjes bij me ziet en het dus nog wel wat lager kan. Maar hij was toch ook wel een beetje onder de indruk hoor!)

Daarna dus tuffen naar Gent voor een sessie bochten lopen en in de bocht starten. Ik ben heel blij dat ik dat heb gedaan, weet ik een beetje wat me te wachten staat komende zaterdag. Ik was helemaal vergeten hoe lastig het is om te starten in de bocht. Je zit kansloos schuin en het versnellen liet nog wat te wensen over, mijn snelheid op het eerste rechte stuk was wel goed. Daarna heb ik nog lekker wat bochten door geragd, dat ging aardig, alleen kan ik mijn benen nog niet zo goed bijhouden als ik naar beneden ga de bocht uit.

Al met al een vruchtbaar dagje. Zaterdag voor het eggie een wedstrijd in Gent, 60 en 200 meter, en dan zondag naar Dortmund voor nog een 200m. Oefening baart kunst!

De terugweg duurde langer dan gepland, file file file!!! Gelukkig had Jacky haar "mee bleren" cd mee, al vraag ik me af of Youssef daar ook blij mee was. Terwijl we op ons allerhardst (en behoorlijk vals) meezongen met gouwe ouwes probeerde Youssef te slapen op de achterbank.

Op station Utrecht was 't een groot feest, heel veel mensen, weinig treinen. Dus uiteindelijk zat ik om kwart voor acht met een stoommaaltijd op de bank.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Anne veel succes zaterdag in Gent!! lekker uit de bocht komen en hard ertegenaan!!!sterkte groetjes van wouter en cindy

7:28 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home