Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, maart 03, 2005

Afgelopen zondag heb ik mijn eerste training gedaan na een weekje rust. Ik ben ziek geweest dus heb rustig aangedaan. Ik was om half tien in het bos, dat helemaal wit zag. Prachtig. Alleen jammer dat er zoveel mensen met "blije" honden liepen. Die gaan dan met je meerennen als je langsloopt...

Maandag weer eens kracht gedaan, was paar weken geleden en dat voelde ik dinsdagochtend behoorlijk!!! Vooral die uitvalspassen hakken erin! Dinsdag sneeuwde het te hard om iets op de baan te kunnen doen. De baan was niet eens meer te zien. Dus ben ik met Wigert richting Middenduin gegaan. Nou is Wigert een kilo of vijftien afgevallen en dat is dus niet in mijn voordeel. Hij doet alles mee en hijgt dan minder dan ik! Maar natuurlijk wel een extra stimulans, je wilt toch niet achter je trainer blijven. Tijdens het laatste loopje naar de rotonde sneed ik 'm knap af en was als eerste boven :-)

Vandaag gaan we maar naar Okmeer ipv buiten de baan op. Hopen dat het volgende week wat beter is. Best leuk die sneeuw, maar voor de training is het bagger!