Wat gebeurt er allemaal...

zondag, februari 20, 2005

Zilver!!


Gisteren ben ik in Gent 2e geworden op de 200m. Ben ik er blij mee? Ja, natuurlijk, ik heb zilver gehaald op het NK! Ben ik tevreden? Nee, niet echt. Ik had gehoopt dat ik een snellere tijd zou kunnen lopen. Bij de series had ik 'n beetje pech met de loting en zat ik in baan 3. Het sprint niet echt lekker door zo'n krappe bocht. In de finale heb ik het denk ik toch een beetje laten liggen op het eerste stuk en had ik weer moeite met de bocht. Gelukkig kon ik de laatste meters nog iets versnellen en zo voorkomen dat ik alsnog 3e werd.

Wigert herinnerde me eraan dat het sinds 1998 niet meer was voorgekomen dat ik op het podium stond (ja echt, zo lang geleden al), dus dat is wel weer een opsteker en hopelijk de nieuwe trend!

Nu heb ik lekker een paar dagen rust en vanaf donderdag gaan we er weer hard tegenaan in de training. Ik kijk wel met een goed gevoel terug op het indoorseizoen. Vooral omdat ik met plezier wedstrijden heb gelopen, een paar goeie starts heb gemaakt en me heel weinig heb aangetrokken van andere mensen op en om de baan!

En nu moet ik als een gek mijn huis op gaan ruimen, vanmiddag vier ik m'n verjaardag en tis hier nog een zooitje!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Annemarie, van harte gefeliciteerd!

4:32 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home