Wat gebeurt er allemaal...

zaterdag, februari 26, 2005

Weekje rust en ziek.

Hoef je een keer niet te trainen, word je spontaan ziek!! Op zich wel goeie timing natuurlijk. Ik lig niet ijlend op bed maar voel me beetje ziek, zwak en misselijk. Helaas moest ik daardoor vrijdagochtend de clinic bij de ABN Amro afzeggen. Dinsdag ben ik nog wel geweest, lekker om kwart voor zes vertrokken vanuit Haarlem richting Zeist! Met een groepje van 10 man heb ik "de basics" van de wissel doorgenomen en ik moet zeggen dat het best goed ging. Paar goeie wissels gezien.

Daarna werden de video's van het WK en Athene getoond. Dit onder het genot van een ontbijtje. Het blijft even slikken bij de beelden van Athene, maar al met al was het leuk om te doen.

Volgende week nog twee keer, heb ik weer een stukje van mijn trainingskamp in april bij elkaar verdiend.

Morgen begin ik weer met trainen, meteen voor de bijl in de duinen, heerlijk! Gister heeft Jacqueline keihard gelopen in Chemnitz, ze heeft nu ook de limiet op de 60 meter. Super tof voor haar en inspirerend voor mij!