Wat gebeurt er allemaal...

maandag, april 04, 2005

Het gaat de goeie kant op!

Gisteren heb ik voor het eerst sinds die ellende met mijn rug m'n spikes weer aangehad. We zaten van vrijdag tot zondagmiddag in Leverkusen met de estafette selecties mannen en vrouwen. Erg gezellig als altijd! Helaas kon ik zaterdag nog niet mee doen met het testprogramma, maar ik heb wel twee wisseltrainingen en een krachttraining gedaan. Het was heerlijk om weer op spikes te lopen. Het lopen ging meteen weer flink harder, dus ik zat goed stuk na de training!

En alles pijnvrij!

Ik wil natuurlijk graag dat het zo goed blijft gaan met mijn rug en dat ga ik o.a. doen met behulp van de "Backlife". Tim maakt er reclame voor en via hem kwam ik in contact met de mensen van Backlife. Donderdagochtend werd ik gebeld en donderdagmiddag had ik 'm thuis staan. Over snelle en goeie service gesproken! De komende weken ga ik 'm uitproberen.

Hopelijk kan ik deze week bij Peter Vergouwen langs voor de uitslag van mijn MRI en rontgenfoto's. En ik ben natuurlijk ook al aan het aftellen naar trainingskamp, over twee weekjes zitten we weer lekker op Lanzarote!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het is dat ik die backlife niet mag gebruiken nu ik m eigenlijk heel hard nodig heb (isschias) maar ik heb m even aan mijn moeder geƫ-mailt het ziet er geweldig uit!! hopelijk gaat het ook jou helpen!!!
groetjes van wout en cin!

6:40 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home