Wat gebeurt er allemaal...

maandag, maart 21, 2005

Heerlijk trainen in 't zonnetje!

Op een dag als vandaag kan ik echt waarderen dat ik aan een buitensport doe. Geen sneeuw, regen of kou meer, maar gewoon lekker in mijn t-shirt (wel met lange mouwen) tempo's lopen. En dat ik weer kan lopen is natuurlijk ook super goed nieuws.
Niet dat ik echt heel veel heb gedaan, wat loopjes op gewone schoenen en daarna nog beetje bankdrukken, maar het ging wel pijnloos. En ik werd er behoorlijk moe van! We gaan nu rustig opbouwen en vanaf volgende week begin ik weer met kracht.

Zondag was een lange maar leuke dag. Ik was bij de training van de B/C junioren selectie, waar ik af en toe ook wat tips mocht geven. Het was een vrij technische training en je kon duidelijk de verbetering in looptechniek zien na twee uur zweten.
's Middags gingen ze ook nog met sleepgewichten aan de gang, dus ik denk dat er vandaag een hoop mensen met spierpijn zijn opgestaan, laat dat maar aan Wigert over.

Nu mijn eigen training weer op de rit zodat ik fit naar Lanzarote kan in april.