Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, maart 15, 2005

Nog meer rugpijn!

Afgelopen zaterdag stond ik eindelijk zonder pijn op en kon ik me weer normaal bewegen. Dus kon ik ook beginnen met mijn oefeningen. Niks heftigs, wat buikspieren statisch aanspannen en mijn hamstrings op lengte brengen. Bij die laatste oefening ging het mis. Ik voelde een heftige pijnscheut in mijn onderrug en heb een kwartier plat op de grond gelegen in de hoop dat het weg zou trekken. Helaas. Ik had zo'n pijn dat ik niet overeind kom komen, dus moest ik me eerst met veel moeite op mijn buik draaien om vervolgens vanuit kruipstand op te kunnen staan. Fijn dat ik stond, maar lopen ging niet. Eigenlijk deed elke beweging pijn.

De rest van de dag heb ik liggend op de bank doorgebracht. Gelukkig was ik bij Wietse en kon hij voor kopjes thee, een boek en eten zorgen. Wel jammer dat je van die thee dan weer moet plassen.. Ik leek wel een tachtig jarige die hard aan een rollator toe was maar er geen had. En ik voelde me erg ongelukkig. Niet alleen door de pijn, maar vooral omdat ik me zorgen maak om mijn rug. Het heeft me al een keer een jaar gekost en blijft dus een kwetsbare plek. Het duurt zeker nog 'n week voordat ik weer wat kan gaan trainen, dat had ik natuurlijk ook liever anders gezien.

Maar ik probeer positief te blijven; het gaat elke dag ietsje beter en met de valium die ik van de huisarts heb gekregen slaap ik in ieder geval wel heerlijk!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Anne!! wat erg joh van je rug!! hopelijk gaat het snel weer over en ben je inderdaad niet een jaar verder zo..bah!!
stertke ermee!!

5:19 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home