Wat gebeurt er allemaal...

zaterdag, mei 07, 2005


Startblok in..

Je zou na het zien van deze foto denken dat ik op Lanzarote flink aan mijn start heb gewerkt. Helaas, daar was het nog even te vroeg voor. Dit kiekje was puur voor de show :-)
Maar gisteren op de training mocht ik wel actie ondernemen vanuit mijn blok. Erg onwennig en een beetje eng, maar het ging aardig voor een eerste keer sinds lange tijd. En vandaag helemaal geen reaktie in mijn rug.

Na het starten heb ik 5x150 gelopen. Het mocht heel rustig, maar dat is nog vrij lastig. Helamaal als ik samen met Daan loop, want die heeft zo een lekker ritme dat je er vanzelf in mee gaat. Elk loopje dat we deden was sneller dan de vorige, ik geloof dat Wigert ons een beetje uitlachte! Straks ga ik weer naar de baan terwijl de meeste atleten beginnen met hun openingswedstrijd van het seizoen. Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik heb echt nog even wat tijd nodig. Mijn 1e wedstrijd loop ik over twee weken in Leiden tijdens de competitie.