Wat gebeurt er allemaal...

maandag, juli 11, 2005



Patat met mayo en rode wijn met bitterballen!

Mijn avondeten na een geslaagd weekend...

Zaterdag was ik superblij omdat ik echt hard heb moeten knokken voor mijn medaille, maar zondag was een betere race. En 23.64 is natuurlijk een super tijd. Ok, met teveel wind, maar mijn benen hebben 't toch maar gelopen. Ik heb veel last gehad van mijn knie, maar tijdens de race heeft het me gelukkig niet belemmerd. Vandaag is dat anders, ik kan mijn been amper buigen en strekken, maar dan heeft mijn fysio ook weer eens wat te doen.

Deze week doe ik lekker rustig aan in de training en dan zaterdag lopen in Eindhoven. Maar eerst nog even genieten van mijn medailles!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nou dan hebben we allebij een top prestatie geleverd afgelopen weekend!!!! gefeliciteerd met je medaille!!! op naar de top!!! go anne!!
op mijn site foto's van ons dochtertje Nikki!!!

10:18 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd, hard gewerkt en beloond: 2e en 3e plek.
Goede keuze om toch nog te gaan studeren, werken kan altijd nog.
Zet hem op !!!!

5:50 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home