Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, juni 29, 2005

Dilemma!

Vanmorgen ben ik in Amsterdam geweest voor een gesprek bij de Hogeschool van Amsterdam. Het was een orienterend gesprek om te kijken of ik de opleiding Commerciele Sport Economie aan de Johan Cruyff zou kunnen en willen volgen. Nou, ik wil het en ik kan het, enige probleem is dat Johan niet betaald...

Schoolgeld en boeken betalen lukt nog wel (rijbewijs halen kan nog wel een paar jaar wachten, toch?), maar ik moet ook nog ergens van leven. En studeren, werken en sporten is iets te veel van het goede.

Ik ben bang dat ik het dus nog even zal moeten uitstellen, maar ik ga wel eens kijken hoe ver ik kom met de financien. Tips zijn welkom!!!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een rijbewijs halen zou ik maar laten. De benzine wordt alleen nog maar duurder en er zijn al zoveel auto's.
Tips ??
Een fotoreportage in een mannenblad ??? Als fotomodel op de motorkap ??

8:46 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

kijk aan elk voordeel zit een nadeel he en ja die moet je altijd positief bekijken maar als je dan niet kan dan is dat jammer natuurlijk.....

Johan pay up!!! die man is rijk zat toch?? Hopelijk kan je aan andere middelen komen om het te gaan finacieren want het is wel een mooie uitdaging!!! stertke anne!! enne have fun Morgen op de bruiloft!!!!

10:07 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home