Wat gebeurt er allemaal...

maandag, mei 23, 2005

Competitie.

Gisteren was het zover, mijn eerste wedstrijd van het seizoen. Vrijdagavond had ik besloten toch ook een 100m te lopen want ik durfde weer uit startblok zonder dat ik me zorgen maakte om mijn rug. Het is altijd ff wennen zo'n eerste 100m en ook dit jaar had ik weer behoorlijk wat moeite. 12.34 is niet echt een tijd die je aan anderen wilt vertellen, maar gelukkig zie ik ook altijd lichtpunten :-) Ik heb meer strekking vanuit mijn startblok, maar helaas kan ik dat nog niet opvangen waardoor ik tegen mijn voet oploop en meteen rechtop sta. Daar moet dus aan gewerkt worden.

En de topper is dat ik helemaal pijnvrij ben, geen last van mijn rug! Ook een dag later niet. Daar ben ik superblij mee. En tijdens de estafette ging het lopen zo heerlijk, ik vloog echt over de baan. Als ik dat tijdens mijn volgende 100je ook doe gaat het helemaal goedkomen met de tijden.

Onze ploeg van KAV Holland heeft het trouwens goed gedaan, we staan nu 2e in het klassement!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

go anne go anne!!!
lekker idee man dat alles pijnvrij gaat
!! doe je goed!

9:47 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

12.34......is toch niet slecht.
Beste seizoensprestatie zou ik zeggen.

2:34 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home