Wat gebeurt er allemaal...

vrijdag, mei 13, 2005

Dat heb ik dan weer deel 2

Dus het ging (en gaat) hartstikke goed met mijn rug, goed trainingskamp gehad, ik kwam uitgerust thuis dus kon ik lekker doorgaan met trainen en toen... toen kreeg ik zware griep!!!!!

Terwijl buiten het zonnetje schijnt en Haarlem zich voorbereid op de aanstaande Luilaknacht, zit ik met kopjes thee en heel veel zakdoeken (met balsem) op de bank. Voor mij dus geen goedkope plantjes halen en oliebollen eten vannacht, ik hoop dat ik kan slapen.

Gisteravond had ik het zo koud in bed dat ik met lange pyjamabroek, sokken en een T-shirt aan ben gaan slapen. Ik lag gewoon letterlijk te rillen van de kou! Om vervolgens badend in het zweet wakker te worden. NIET FIJN!

Ik heb me al door een wc rol en een pak tissues heengesnoten, nu dus die zakdoekjes met balsem. Goeie ontwikkeling want mijn neus wordt steeds roder! Het is een kwestie van uitzieken en hopen dat ik maandag weer eens richting atletiekbaan kan. En dan niet een van asfalt!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

arme anne!! heel veel bveterschap gewenst, enne om je een klein beetje gerust te stellen...hier ook de griep!!! hooikoorts en ellende!! blegh!

2:15 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home