Wat gebeurt er allemaal...

zondag, juni 26, 2005

Uden

Gisteravond heb ik in Uden gelopen. Het eerste dat me opviel toen ik de baan op kwam was dat de vlaggen de verkeerde kant op stonden. Wind tegen dus. Vooral het eerste stuk. Das minder prettig, maar gelukkig heeft iedereen er last van. In mijn serie van de 100m moesten we 4x opnieuw starten, niet echt bevorderlijk voor de concentratie. Ik was als vanouds weg, met flinke achterstand dus, maar maakte het laatste stuk behoorlijk wat goed. Jammer dat het geen 120m was. Met de snelheid zit het wel goed, nu het eerste deel nog!

De 200m was vooral zwaar! Uit de bocht liep ik tegen een muur van wind en waren mijn benen niet zo enthousiast meer. Ik ging verkrampt lopen maar was wel sneller dan in Zwolle. En ik heb weer een 200m in de benen, meestal loopt het vanaf de 3e race lekker, dat is dus komend weekend!

Joan was ook in Uden, dinsdag wordt voor haar een spannende dag, dan gaat ze onder het mes. Ik vind het knap dat ze zo positief blijft ondanks haar blessure. Ze is nu druk met duurloopjes, fietsen en school en straks begint voor haar de revalidatie periode.

Komende week ligt de nadruk in de training op "kort contact". Mijn lopen op de 200m was wat plakkerig in Uden. En vrijdag trouwt mijn zus!!!!!! Grote stress voor mij dus, want ik heb nog niks om aan te doen!!!