Wat gebeurt er allemaal...

zaterdag, juli 09, 2005

3e van Nederland!!!

Waar een meisje van dertig al niet blij van kan worden!!! De tijd is niet super, maar op een NK gaat het nu eenmaal om de plaats. Nadat ik de rest van het veld een lekkere voorsprong had gegeven bij de start, was het tijd voor mijn inhaalrace.

Het was wel behoorlijk op 't randje, want Judith Baarsen had dezelfde tijd. Das voor haar behoorlijk zuur natuurlijk! Maar mijn feestje is er niet minder om. Het is heel erg lang geleden dat ik op de 100m op het podium stond, moet in de vorige eeuw zijn geweest!!!

En lekker natuurlijk dat we met de estafette meiden de 1e t/m 4e plek bezetten, de enige goeie manier om iedereen die commentaar heeft de mond te snoeren!

Nu lekker aan de pasta en dan morgen weer een dag. Ik heb wat last van mijn kniepezen, die moeten dus nog even gemasseerd worden. Hopelijk valt het mee en kan ik morgen voluit knallen, want dit smaakt natuurlijk naar meer!