Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, augustus 17, 2004

FF een minder dagje...

Mijn hamstrings hebben een rustdag nodig. Vandaag hadden we een wisseltraining op de baan, maar ik kon helaas niet meedoen. Niks ernstigs verder, gewoon stijfheid die er met een dagje hersteltraining en behandelingen van fysio Stijn wel weer uit is.

Met Joan gaat het ondertussen al een stuk beter. Vandaag kon ze voor het eerst weer met ons mee inlopen.

We proberen de Spelen op tv zo veel mogelijk te volgen. Gister hebben we met z'n allen Pieter van den Hoogenband aan zitten moedigen bij Patrick en Tim op de kamer. Dan gaat 't allemaal wat meer leven meteen.

Wat niet helpt is dat 't eten hier nogal slecht is. Vanmiddag voor het eerst sinds dagen weer eens redelijk gegeten. Gisteravond kreeg ik niks door mijn keel, was 't gewoon zat... Lag ik met rommelende maag in bed. Ik probeer toch nog wat binnen te krijgen door overdag koolhydraten te drinken ipv water. En ik heb natuurlijk enorm veel liga's en sultana's ingeslagen voordat we weggingen.

Morgen lekker rustig aan en dan donderdag de laatste wisseltraining, op electronische tijd, hier in Grosseto.