Wat gebeurt er allemaal...

maandag, augustus 09, 2004

We gaan!!!!!!

Nou, mijn koffer zit propvol, maar ik hoefde er nog niet op te gaan zitten om 'm dicht te krijgen... Op de terugweg zijn alle mueslirepen en koolhydraten eruit, dus dat scheelt weer een hoop ruimte. Vandaag was een drukke dag, maar t was eigenlijk te warm om t druk te hebben. En je wordt niet vrolijk als je de halve dag op een pakketje zit te wachten dat door een fout nog in het distributiecentrum ligt. Moest ik mijn moeder optrommelen om nog ff naar Sloterdijk te scheuren. Ik kan me ook altijd zo heerlijk druk maken om het feit of ik wel alles bij me heb. Spikes, accreditatie en paspoort zitten in mijn rugzak en mijn loopschoenen doe ik aan. Er zijn net iets te veel koffers achtergebleven op Schiphol om dat niet te doen. Andra komt me morgenochtend om half zeven ophalen (ze heeft vakantie, is ze blij mee) en dan via Wigert naar Schiphol. Nog een nachtje slapen...