Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, juli 06, 2004

Anne als model

Vandaag heeft Joan me na de training in Delft afgezet voor een heuse fotoshoot! In augustus sta ik samen met Inge de Bruin en Fatima Moreiro de Melo in de Beau Monde...
Toen ik aankwam werd Fatima gefotograveerd en dat deed ze heel professioneel. De moed zonk me een beetje in de schoenen. Ik stond nog in mijn trainingskloffie uit te dampen terwijl zij moeiteloos verschillende poses aannam en zwoel in de camera keek.

Lang leve visagiste Kym!Ze heeft me echt supermooi opgemaakt en kreeg zelfs volume in mijn haar (en 't zakte niet na twee minuten uit)! De fotograaf was zo slim om de camera niet pal voor mijn neus te houden maar op afstand, zodat ik een beetje kon relaxen. De kleding zou ik zelf niet uitgekozen hebben maar het zag er, toen ik 't aan had, hartstikke goed uit.

Iedereen was heel aardig en relaxed, ik voelde me net een prinsesje! Over een paar weken zal ik de foto's op de site zetten.