Wat gebeurt er allemaal...

zaterdag, juni 12, 2004

1e estafettewedstrijd

Morgen is het zo ver: onze eerste race! Mijn hamstring gaat hartstikke goed, helaas kwam daarvoor in de plaats een ander pijntje. Ik heb een soort van heftige kramp gehad aan de binnenkant van mijn bovenbeen, vlak onder mijn lies. Maar gelukkig heb ik deskundige fysio's om me heen die het goed los hebben gemaakt.

Woensdag moest ik verplicht fietsen voor beter herstel. Ik ben met twee vrienden naar Bloemendaal gegaan en daar hebben we heerlijk in 't zonnetje gezeten. Iedereen die weleens bij Woodstock komt kan ik afraden om koffie te bestellen, het is knap hoe goor ze die kunnen laten smaken!

Donderdag kon ik eindelijk weer eens mee doen met de estafette training. De wissel met Pascal ging lekker. Helaas gaat het met de hamstring van Mami nog niet zo goed. Zij gaat dan ook niet mee naar Erfuhrt, we gaan het met z'n vieren doen.

Om vier uur lopen we en we gaan dezelfde dag terug naar huis. Dat wordt dus nachtwerk. Uitslagen komen natuurlijk zo snel mogelijk op de site! (via www.leichtathletik.de kun je op de site van Erfurt komen)