Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, mei 25, 2004

Balen

Vanmorgen ben ik eerst naar Utrecht gegaan voor mijn wekelijkse check-up en daarna door naar Amsterdam voor een training met Joan. Wigert was in het Olympisch stadion aan het trainen met de mannenploeg, dus ik kon meteen terecht bij Rick Menick voor mijn hamstring.
(Bij de estafettetrainingen is zo vaak mogelijk een fysio aanwezig)

Ik werd niet heel blij van Rick. Mijn hamstring is niet goed en moet flink behandeld worden. Ik moet er niet op rekenen dat ik maandag mee kan lopen in Hengelo...

Daarnaast heb ik al dik vier weken last van mijn grote teen. Het gaat maar niet over en dus gaan we toch maar een foto laten maken in het ziekenhuis. Natuurlijk leg ik me niet zomaar neer bij "niet lopen in Hengelo". Het is tenslotte nog zeven dagen. Maar ik zal goed naar mijn lijf moeten luisteren, zodat ik straks niet met een echte blessure zit.