Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, mei 11, 2004

Home sweet home

We zijn weer thuis! Drie weken trainingsstage is erg lang kan ik je zeggen. Natuurlijk is het leuk om op een mooie Toscaanse heuvel te zitten met zwembad voor deur, maar als het regent en niet warmer is dan 14 graden heb je er zo weinig aan... Ga ik nu een potje lopen klagen? Nee, we hebben goed kunnen trainen, en daar gaat het uiteindelijk om.

Binnenkort staan op de site mijn verslagen van de stages op Tenerife en in Grosseto.

De eerste wedstrijd is alweer gelopen in Lisse. Ik heb het bij de estafette gehouden, mijn lijf (en ik ook) was moe en het was me net iets te koud. Op de site van Lisse een zeer oncharmante foto van mij, zoekt en gij zult vinden...

Aanstaande zaterdag staat Hoorn op het programma. Daar loop ik in ieder geval de 200m en waarschijnlijk ook de series van de 100m.

Zaterdag kun je in het Haarlems Dagblad een interview lezen met Joan en mij.