Wat gebeurt er allemaal...

zondag, maart 21, 2004

Dopingcontrole

Afgelopen woensdag was ik aan de beurt: "onverwachte" dopingcontrole. Ik zat er al op te wachten, de andere meiden van het team waren al gecontroleerd, ik kreeg bijna het gevoel dat ik er niet bijhoorde!!! Maar niets van waar dus, ik werd om half zeven 's avonds gebeld met de mededeling dat ik moest plassen. Nou, dat moest ik inderdaad en aangezien deze mevrouw in Amsterdam woonde en meteen richting Haarlem zou vertrekken besloot ik 't maar op te houden. Ik ging gewoon naar de krachttraining, en verwachtte haar daar rond half acht. Helaas, ze kwam pas om half negen, toen mijn blaas zo ongeveer op springen stond... Ik kon dus wel meteen en geloof me, het was genoeg voor drie controles. Bij het invullen van de medicijnen en supplementen die ik de laatste dagen had gebruikt bedacht ik me opeens dat ik nogal last van mijn kies had gehad. Dus: pijnstillers, nog meer pijnstillers, verdoving bij de tandarts en de "gewone" vitamines en mineralen. Wat zit er eigenlijk in zo'n verdoving? En is dat na anderhalve dag je lijf uit? Over een paar weken volgt de uitslag...