Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, april 20, 2004

Koud Toscane

Zo warm en zonnig als het op Tenerife was, zo koud en regenachtig is 't hier. Niet echt een lekker begin. We logeren in een huis op een Toscaanse heuvel, met prachtig uitzicht en kachels die het af en toe doen. Ik heb letterlijk lopen koukleumen de eerste dagen. Gister tijdens de krachttraining schoot er een spier vast in mijn schouderblad en was de ellende compleet. Oh nee, niet helemaal, gisteravond werk ik ook nog ziek. En de fysio komt pas vrijdag! Vannacht heb ik heel veel pijn gehad aan mijn rug, wist niet hoe ik moest liggen. Gelukkig heeft Jackie in een grijs verleden sportmassage gedaan en kon ze 't vanmorgen een beetje losgooien. Ik heb niet kunnen trainen. Morgen ga ik een beetje loslopen en dan hoop ik vrijdag weer aan te kunnen haken bij te tempotraining.

De reis was trouwens relaxed, alleen jammer dat de koffers van Joost, Joan, Eric en Rowdy niet aankwamen. En dat het drie dagen duurde voor ze werden gebracht...

Vanaf morgen wordt t hier lekker weer, het kan alleen maar beter worden. De eerste wisseltraining ging heel goed en vrijdag is Wigert ook weer van de partij!