Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, april 01, 2004

Nog een nachtje

Morgen is het dan eindelijk zover: vertrek naar Tenerife. Ik ben tijden aan het aftellen geweest, maar nu het nog maar een nachtje slapen is heb ik geen zin meer. Geen zorgen, dit ritueel herhaald zich vlak voor elk trainingskamp. Op de een of andere manier lukt het me elke keer weer de laatste week vol te proppen met afspraken. En dan al die "dingetjes" die ik nog even moet doen, daar gaat zoveel tijd in zitten. Ik wil weggaan met een schoon aanrecht, meestal kom ik niet verder dan spoelen. En ik wil nog ff naar de kapper, mijn declaraties voor het NOC*NSF insturen, er moet nog een wasje gedraaid en dan die tas inpakken... Ben ik niks vergeten, alles mee van regenkleding tot topje-broekje,spikes, kracht handschoentjes, vitaminepillen, koolhydraten, sultana's, liga's, pakken Knor (nam Joan nou de kip Madras mee of ik?), springtouw, zonnebrand, schema's, paspoort, waar zijn de tickets.......!!!!!!!!!! Vanaf Tenerife de volgende update.