Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, april 29, 2004

Het heeft even geduurd, maar nu dan eindelijk de 2e update vanuit Toscane. We zitten nogal ver van de stad, en het internet cafe is niet zo vaak open, vandaar. Vandaag geniet ik van een welverdiende rustdag. Gister hadden we een behoorlijk zware training. Eerst starten, daarna fijn lange tempo's... 250-200-150 Hard en met veel pauze. Op de 200m klokte ik 23.6, das dus al een stuk harder dan ik vorig jaar in de wedstrijd liep.

De afgelopen dagen was het super goed weer. Dankzij fysio Stijn kan ik mijn rug weer normaal bewegen en blijven de beentjes lekker los. Sinds gisteravond is ons team compleet: Judith Vis is aangekomen, samen met Patrick, Tim en de families van Wigert en Peter (hoofdcoach).

Ik ga lekker een beetje luieren vandaag, hopelijk een potje Catan spelen (moet toch echt weer eens winnen van Joost) en morgen gaan we wisselen op snelheid. Stiekem kijk ik al erg uit naar de 1e wedstrijd in Lisse op 8 mei. Daar lopen we in ieder geval estafette met KAV Holland en ik denk dat ik ook nog een 100m ga doen.