Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, mei 20, 2004

1e estafette wedstrijd

Vandaag lopen we in St.Niklaas, Belgie. Zonder Jacqueline. Ze heeft een klein beetje last van haar hamstring en wil, natuurlijk, geen risico's nemen. Heel erg jammer, maar het is een mooie test voor het team. Hoe gaat het als opeens de opstelling verandert? Vandaag is Mami onze startloopster, zij wisselt op Joan en Pascal en ik maken het af. Geen idee of Kim Gevaert loopt, we gaan het wel zien vanmiddag.

Gister ben ik de hele dag op Papendal geweest voor een "Golfclinic". Het was een leuke dag waar ik een aantal andere Olympische sporters heb leren kennen, maar ook journalisten en bobo's. Ik heb zelfs nog heel kort met Erica Terpstra gesproken.

Ik ben er nu ook achter dat ik, in tegenstelling tot bijv. Claudia Zwiers, weinig talent heb voor golf, maar graspollen zo ver mogelijk weg slaan is ook een hobby!

Ter afsluiting was er een bbq en ik kon mee terug rijden naar Haarlem met Claudia.

Onze afscheidsgroet:"Zie je in Athene!"