Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, juli 21, 2004

Nee, ik weet nog niks!!!
Elke keer dat de telefoon gaat denk ik "nu ga ik het horen", maar dan is het "slechts" een van mijn lieve vrienden of familie die het ook zo graag wil weten...

Om de tijd door te komen lees ik de Metro, met daarin vandaag het volgende bericht:

"Durex geeft sporters condooms"
Durex stelt tijdens de Olympische Spelen 130.000 condooms beschikbaar. De deelnemers kunnen de condooms gratis afhalen bij de drogisterij in het Olympisch dorp. Ongeveer 10.500 sporters doen mee aan de Spelen. Bij de Zomerspelen van 2000 in Sydney bleken de ingekochte 50.000 condooms niet voldoende en moesten er 20.000 stuks extra worden ingevoerd.

Nou, dat geeft de uitspraken "meedoen is belangrijker dan winnen" en "sporten brengt mensen nader tot elkaar" toch weer een hele andere betekenis.
Was er, voor het durex tijdperk, een babyboom negen maanden na de Spelen?

Ondertussen blijft mijn telefoon stil en ben ik bang dat ze me een brief gaan sturen die ik pas vrijdag ontvang...