Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, mei 16, 2007



Stichting Sporttalenten van start, werken bij Vitamins Direct!

Deze week gaan we beginnen met de intakes van de 1e deelnemers aan het Topsport Ontwikkelingsplan van de Stichting Sporttalenten. Volgende week gaat Louis Wijdenbosch kijken hoe de jonge sporttalenten er fysiek voor staan en aan de hand van vragenlijsten en gesprekken worden sportprofielen voor de sporters opgesteld. Ik maak deel uit van het bestuur van de stichting en zal, waar ik kan, de sporters ondersteunen. Ik zal proberen bovenstaand artikel op de site te krijgen.

Een weekje later ga ik aan de slag bij Vitamins Direct Ik ga samenwerken met Armand Bettonviel en het is de bedoeling dat we topsportend Nederland het belang van de juiste voeding en supplementen laten inzien.

Een uitdagende klus maar het scheelt al een stuk als je uit eigen ervaring spreekt.

Ik heb er zin in!!!