Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, juni 29, 2006

Wat is lopen toch lekker!!

Vanmorgen ging de training zo goed! Op spikes, windje mee, lopen zonder de rem erop en zonder angst voor pijn. Eindelijk!! Morgen ga ik proberen mijn inhoud weer een beetje op te bouwen en dan zondag weer een snelheidstraining.

Ik ben er best een tijdje uit geweest, dus ben benieuwd wat voor tijden mijn benen nog kunnen produceren. Dat ga ik a.s. woensdag testen in Leiden en daarna beslis ik of het zin heeft mee te doen aan het NK volgende week.

Het is onvoorstelbaar zo goed als mijn benen momenteel voelen, er zit echt weer leven in!! Ik ben dan ook erg blij dat Peter Vergouwen en Ziekenhuis Gelderse Vallei me zo snel en goed hebben kunnen helpen!

Over het verloop van de rest van mijn seizoen kan ik nog weinig zeggen, ik geniet gewoon maar van het feit ik weer lekker kan trainen!