Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, december 13, 2006

Update

De reden dat ik de laatste maanden niks van me laten horen was NIET dat er niks te melden viel. Ik heb 't gewoon ontzettend druk. Tijdens mijn 3e collegejaar moet ik een half jaar stagelopen en dat is best pittig als je ook nog traint en werkt.

Maar het einde is in zicht, ik hoop eind januari iets meer te kunnen gaan trainen dan ik nu doe. Ik ben de herfst en winter tot nu toe redelijk doorgekomen, afgezien van een zware keelontsteking. En nu zit ik weer thuis omdat ik gister onder handen ben genomen door de kaakchirurg. Mijn wang is zo opgezwollen dat ik wel een hamster lijk!!! Maar als 't goed is trekt dat over een paar dagen weer bij.

Atletiek staat op een lager pitje dan de laatste jaren. Jacqueline heeft afscheid genomen van de estafetteploeg en grote individuele doelen heb ik niet meer. Ik vind het nog steeds heerlijk om te trainen maar het is ook heel erg fijn om af en toe een keer een trainng over te kunnen slaan.

Tijdens het winterseizoen kom ik zeker niet in actie, maar ik verwacht van de zomer nog wel een paar wedstrijdjes te gaan lopen. Studiepunten hebben nu wel de prioriteit!!