Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, augustus 04, 2005

Aangekomen in Helsinki

We hebben net onze eerste maaltijd in het atletendorp achter de kiezen. De reis ging snel en ook het accrediteren was zo gebeurd. Dat heb ik weleens anders meegemaakt. De kamers hier zijn prima. We hadden eerst de sleutel gekregen van een kamer waar al iemand lag, maar uiteindelijk is 't allemaal goed gekomen. We hebben zelfs uitzicht op de trainingsbaan!

Vanmorgen had ik nog wel even wat stress voor vertrek. Ik was van de week vergeten naar de apotheek te gaan, kwam ik gisteravond achter. Vanmorgen moest ik dus nog ff op de fiets springen om mijn receptje op te halen. Heb je zin in! En toen ik wilde gaan ontbijten kwam ik erachter dat mobiele telefoons niet blijven drijven, niet in sinasappelsap in ieder geval. Dat heb ik dan weer. Donder zo mijn mobiel erin!!! Vette stress natuurlijk en ik heb dat ding pas een maand. Nadat ik 'm had afgedroogd leek alles in orde, tot ik een soort aflopend muziekje hoorde en ie ermee ophield.

Heel erg kansloos. Ik heb 'm goed laten drogen en 't lijkt erop dat het goed gaat komen. Alleen heeft ie nog wel veel moeite om een netwerk te vinden en zegt ie dat ie aan 't opladen is terwijl er geen stekker in zit. Mocht ik moeilijk te bereiken zijn, dan weet je nu waarom.

Ik kan al zo snel een stukje schrijven omdat we internet hebben op de kamer en Jacky zo lief was haar laptop mee te sjouwen. Straks de eerste teammeeting en daarna verwacht ik een gevecht met de muggen!!! Morgen iets van loslopen en wat kracht, zaterdag gaan we wisselen.