Wat gebeurt er allemaal...

maandag, augustus 01, 2005

Anne wordt looptrainster
Soms kunnen dingen raar en snel gaan. Een half jaar geleden werd ik gevraagd om looptraining te geven bij de jeugd van hockeyclub Rood-Wit. Uiteindelijk is dat niet doorgegaan omdat het budget toch aan iets anders werd besteed.

Een week geleden werd ik via het Olympisch Steunpunt Haarlem opnieuw benaderd, maar nu om looptraining te geven bij heren 1, van dezelfde club!!! Net een gesprek gehad en ik kan morgen beginnen. Het gaat om een groep van ongeveer twintig man in de leeftijd van 20-27 jaar. In eerste instantie gaat het om 1 uurtje in de week en kijken we in oktober of het van beide kanten bevalt.

Nu maar hopen dat ze een beetje naar me willen luisteren en anders ga ik ze gewoon zo moe maken dat ze geen woord meer kunnen uitbrengen :-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Volgens mij wind je die 20 hockeymannen zo om je vingers.
Laat ze maar lekker veel ins en outs doen.

10:31 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home