Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, februari 18, 2004

NK Indoor

Zaterdag is het NK Indoor en zit ik de hele dag lekker op zo'n hard plastic kuipstoeltje... T is een beetje een kwelling om er wel te zijn en niet mee te doen, maar ik kan toch echt niet thuis blijven. Natuurlijk ben ik er om mijn clubgenoten aan te moedigen, maar ook om te kijken hoe de andere meiden van het estafette team 't doen. Er is al behoorlijk hard gelopen dit jaar (volgens mij voert Joan de ranglijst aan met 7.44) en ik ben benieuwd of dat zaterdag nog een tikkie harder gaat. Mijn beste tijd op de 60 meter is 7.43, ik heb met Joan afgesproken dat ze daar onder gaat duiken! De 200meter is meestal nogal slecht bezet, omdat deze voor de 60m wordt gelopen (niemand weet waarom!!!). Wie wel een 200m loopt is al bijna zeker van een medaille, dat mag toch eigenlijk niet zo zijn bij een Nederlands Kampioenschap. Volgend jaar hoop ik er zelf weer te staan!