Wat gebeurt er allemaal...

donderdag, december 18, 2003

Gisteravond was het jaarlijkse sportgala. Lekker de hele middag aan het tutten geweest en om zes uur kwam Andra me ophalen in haar grote Mercedes. (Die mooie old timer, hij is te koop...) Wat ongemakkelijk in mijn lange jurk en op smalle hakken liepen we binnen bij de RAI. Een hoop mensen, maar weinig bekenden... Veel koppen ken je natuurlijk van tv, en voor je het weet heb je zo iemand gedag gezegd alsof je ze al jaren kent. Ach ja, netwerken...
De show zelf was erg leuk, Freek de Jonge was goed op dreef, en "onze mannen" werden ook nog gekozen tot sportploeg van het jaar! (Maar dat hebben jullie natuurlijk allemaal op tv kunnen zien) Dat hebben we lekker gevierd op de dansvloer, gelukkig was het redelijk bijtijds afgelopen want mijn voeten vielen er bijna af!
Binnenkort zal ik foto's van het gala op de site zetten, gemaakt met mijn gloednieuwe digitale camera. Gekregen als afscheidscadeau van Shoot, ben er superblij mee!