Wat gebeurt er allemaal...

maandag, december 01, 2003

Zaterdag heb ik voor het eerst sinds twee weken weer een redelijk normale training kunnen afwerken.
13 november verstapte ik me tijdens de training en begaf mijn linkervoet 't.

Het deed zoveel pijn dat wandelen al lastig was. Rick Menick kon niets vinden, dus moest ik rust houden en wachten tot het beter ging.

Geduld is niet mijn sterkste punt, al helemaal niet als je dan maar alternatieve romptraining moet doen op de baan terwijl de rest lekker tempo's aan het lopen is.

Op de rontgenfoto's was niets te zien en afgelopen zaterdag voelde het zo goed dat ik weer wat mocht doen. Op gewone schoenen...

De hele maand november heb ik weinig aan mijn inhoud kunnen werken, dus gaan we een extra training inplannen om straks toch die 200m vol te kunnen houden!

Over twee weken ben ik officieel "atlete" van beroep, mijn werk bij Shoot Communications zit er dan op. Ik ga meer overdag trainen en extra rust pakken.

Na de stage in Zuid-Afrika hoop ergens een dag per week aan de slag te kunnen, als ik alleen maar atletiek doe word ik gek!