Wat gebeurt er allemaal...

maandag, december 01, 2003

Maandag 10 november

Morgen eindigt mijn penicillinekuur...
1 en 2 november zaten we met een groot deel van KAV Holland in een boerderij op Texel. Het eerste weekend van november vindt hier het jaarlijkse “trainingsweekend” plaats.

Dit houdt in: veel mountainbiken, wandelen, op het strand “spelen”, Kolonisten van Catan, en natuurlijk De Quiz. Daarnaast weinig slaap (met dank aan Ivo v. H.).
Toen ik aankwam was ik verkouden, maandag was ik echt ziek.

Na een hele week in bed liggen, soaps kijken en herhalingen van soaps kijken was ik heel blij dat ik afgelopen zaterdag weer kon trainen. Het viel niet eens tegen, het was dan ook geen inhoudelijk zware training.

Nu dus wel weer even rustig aan opbouwen, de griep heb ik in ieder geval gehad voor deze winter.