Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, januari 07, 2004

Ik ben in Zuid Afrika!!!
De dagen voor vertrek hoorden we al van andere atleten hoe warm en zonnig het hier was. Jammer dat het toen wij aankwamen spontaan begon regenen... Ja, ik ben een echte Hollandse meid, altijd wat te zeuren! Maar het is fantastisch hier in Stellenbosch. De baan ligt tussen de bergen, er is een supermooi krachtcentrum en in het guesthouse staat elke ochtend ons ontbijt klaar. Ik slaap met Jacqueline in het "tuinhuisje", vlak naast het ieniemienie zwembadje. Vandaag even gezwommen, maar langer dan een half uurtje hield ik het niet uit in de brandende zon. Wordt er ook nog getraind..? Jawel, de dag van aankomst hebben we losgelopen, hard nodig na een vlucht van elf uur. Gister de eerste wisseltraining gehad en vandaag aan de gewichten gehangen. Ik heb besloten geen indoor te doen dit jaar, dus mijn programma wijkt wat af van dat van de andere meiden. Over een paar dagen komt de NOS filmen, zodra ik weet wanneer het wordt uitgezonden weten jullie dat ook..