Wat gebeurt er allemaal...

maandag, augustus 29, 2005

Eerste college dag

Nou ja "dag", ik had maar twee uurtjes les en toen zat het er alweer op! Woensdag, de dag dat het echt lekker weer gaat worden, zit ik van half negen tot half vijf in de banken en mag ik daarna doorracen naar Haarlem om te werken.

Maar morgen en donderdag kan ik nog wel van het lekkere weer genieten, dus ik mag eigenlijk niet klagen. Gisteravond was het trouwens ook heel goed te doen op het strand van Bloemendaal. Rose, salade en dansmuziek! Wat wil een mens nog meer...?

Nou, om eerlijk te zijn, een beetje beweging zo nu en dan. Ik ben het stilzitten alweer zat aan het worden. Niet dat ik behoefte heb om naar de atletiekbaan te gaan, maar ik heb wel lekker in de duinen gelopen zondagochtend. Andra kwam me voor de deur ophalen met haar Mercedes, wat een luxe!!

De komende weken combineer ik werk en school met een druk sociaal leven, daarna moet het sociale gedeelte weer plaats gaan maken voor trainingen. Nog ff genieten dus!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Na de donkere wolken en de baaldagen is er nu gelukkig weer zon en zomer.
Geniet er maar even van.

5:39 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home