Wat gebeurt er allemaal...

dinsdag, augustus 23, 2005

Ander leven

Gisteren ben ik begonnen met werken bij restaurant Specktakel. Het was weer even wennen maar ik heb niks belangrijks laten vallen! De komende weken ga ik daar mijn salaris bij elkaar verdienen. Na het wk zijn we we onze A-status kwijt en moet ik dus op een andere manier aan mijn geld komen.

Vanmorgen ben ik naar de hogeschool geweest voor mijn rooster. Op maandag en woensdag heb ik college, de andere dagen word ik geacht zelf aan mijn studie te werken. Ik begin ook meteen met Spaans, erg cool! Hoop dat ik alles straks een beetje kan vinden, zat vandaag al weer op de verkeerde verdieping...dus.

Ik blijf ondertussen een heel klein beetje in beweging bij de hockeyers. Natuurlijk maak ik ze eerst moe en ga ik dan pas meedoen, lijkt 't net alsof ik super fit ben!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He studentje! zal wel weer wennen zijn voor je, studeren en werken, poeh! maar wel leuk dat het allemaal op je pad komt!lekker erbij blijven sporten komt allemaal helemaal goed!mij zie je vanaf volgende week weer op de baan alle overtollige kilo's moeten er nu echt af! have fun xx Cindy

10:33 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home