Wat gebeurt er allemaal...

vrijdag, september 09, 2005

Al doende leert men

Afgelopen maandag kwam ik brak aan op school. Na een zwaar weekend had ik een blokuur van 150 minuten voor de boeg. Ik was wat aan de late kant (kon mijn bed niet uitkomen) en moest racen naar mijn lokaal. Daar aangekomen was het verdacht donker! Dus snel naar het bedrijfsbureau op een andere etage om te vragen of er een lokaalwissel was geweest.

Daar wisten ze van niks, ik moest maar even op GO! kijken. Go is de site van de Hogeschool waar je alle info met betrekking tot je studie kunt vinden. Ik kijk er niet al te vaak op, want het zit nog niet in mijn systeem. Nou, sinds maandag dus wel!!! Het blokuur bleek namelijk verplaatst te zijn naar volgende week. Ik was vier uur te vroeg op school want had daarna ook nog een tussenuur.

Weer een lesje geleerd!

Zondag was ik samen met Marina, Hannah en Selma bij Omni vereniging "de Kieviten". We hebben daar estafette clinics gegeven voor de kids van de hockeyclub. Het was super mooi weer en iedereen was lekker enthousiast, altijd goed!! De laatste groep was wat moeilijker te motiveren, maar die hadden al een hockeytoernooi, voetbalclinic en hockeyclinic achter de rug. Niet heel vreemd dus.

Komend weekend wordt ook gekkenhuis, drie avonden werken, morgen overdag vrijgezellenfeestje en zondag ga ik "mijn" hockeyers aanmoedigen. Eens kijken of mijn trainingen een beetje vruchten afwerpen.