Wat gebeurt er allemaal...

woensdag, januari 04, 2006

Ziek in Zuid-Afrika!

Dat krijg je ervan als je na een periode van het veel te druk hebben ineens in de rust terecht komt, dan word je ziek. Het begon in het vliegtuig al helaas. De lunch heb ik niet binnengehouden en daarna was het nog 9 uur afzien met zware maagkramp. Geen prettige ervaring!!!

Vandaag voelde ik me al een stuk beter, maar kreeg ik toch verplichte rust opgelegd door Wigert. Dus heb ik na het ontbijt geslapen, na de lunch geslapen en kijk ik nu eigenlijk al weer uit naar mijn bedje. Even wat inhalen.

Afgelopen vrijdag ben ik nog snel ff verhuisd en dat is redelijk goed gegaan. Afgezien van het akkefietje met de bank die niet door het trapgat paste en dus over het balkon moest. Onderweg naar het balkon liep de bank opeens vast en voor ik het wist klapten mijn tanden vol op mijn tong en lag ik spartelend op de grond, onder de bank. De volgende keer dat ik ga verhuizen wordt de bank veranderd in brandhout, maar nu staat ie.

Hier in Stellenbosch is het overdag een graadje of 30, goed weer om te trainen dus. Morgen de eerste tempo's. De koffie verkeerd bij het Java Cafe is nog steeds super en Jacqueline en ik hebben net heerlijk gegeten bij een nieuwe pizzeria. Ik heb erg veel zin in de komende twee weken!

Happy new year allemaal, maar er een mooi 2006 van!