Wat gebeurt er allemaal...

vrijdag, december 09, 2005


Gekkenhuis!!!

Over druk druk druk gesproken! Kunnen er alsjeblieft acht dagen in een week!? Naast mijn trainingen, colleges en opdrachten en werk heb ik er nieuwe bezigheidstherapie bij: klussen.

Ik ga namelijk weer eens verhuizen. Via de woningbouwvereniging heb ik een huisje kunnen krijgen in Bloemendaal. Ja, je leest het goed, Bloemendaal. Van hartje centrum Haarlem ga ik nu richting het afgelegen "Flowersdale". (Dat klinkt net ff leuker)

Het huis waar ik nu woon werd me iets te duur en de veestapel ben ik ook behoorlijk beu. In mijn nieuwe "paleisje" ben ik tot nu toe alleen heel veel spinnen tegengekomen, maar daar hebben ze gelukkig de stofzuiger voor uitgevonden.

Er moet nog ontzettend veel gebeuren dus ik ben bang dat 17 december verhuizen (dat was de planning) niet haalbaar is. Ik wil graag een beetje relaxed op trainingskamp gaan en ik loop nu rond als een stresskip zonder kop!

Gek genoeg lijden mijn trainingen er niet onder. Dinsdag kondigde Wigert het begin van een zware week aan, maar na de training ging ik toch nog redelijk fris naar huis. Gister in de Ookmeerhal kwam de "hoofdcoach", Peter Verlooy even kijken of we nog wel een beetje ons best doen. Ik weet zeker dat hij tevreden naar huis ging!