Wat gebeurt er allemaal...

vrijdag, september 16, 2005

Gezinsuitbreiding

Nee, nee, nee, dit is geen aankondiging van een zwangerschap! Ik heb al vaak verteld over "mijn duiven", maar het blijkt dat ik er een huisdier bij heb. Zelf heb ik 'm godzijdank nog niet gezien, maar ik ga niet meer zonder zaklantaarn de deur uit 's avonds.

Er is een namelijk een rat gesignaleerd in mijn steeg. Zo'n dertig centimeter lang, plus nog eens 15cm staart. In mijn hoofd is het natuurlijk een reuze rat die me 's nachts zit op te wachten om me vervolgens aan te vliegen.

Het verklaart wel de hopen veren die ik af en toe in de steeg vind, zo'n rat is natuurlijk dol op duivenborst! Dat is op zich dan weer een voordeel, maar eigenlijk ben ik niet zo voor deze uitbreiding van de beestenboel!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

www.google.com/technology/pigeonrank.html
... vanaf de FAQ ... ;)

4:44 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hoi Annemarie,

Wat een grapopig verhal over die rat. heb je hem al een keertje gezien? Het lijkt mij ook ewel een emg ding om tegen te komen. In Haarlem, waar ik woonde, had ik ook altijd muizengifdoosjes staan Niet dat ik nou zo bang ben voor muizren, maar ik vind ze gewoon vies. Nu had ik we; ll twee katten, maar toch. Woon je nu nog erhens in Haarlem, voor je naar Bloemendaal gaat verhuiszen? Mag ik je adres hebben? Ik za;ll echt niet langskomen, hoor, maar ik ben skerstkaartjes aan het malken, en alds ik je adres heb, kan ik je een kerstkaartje sturen. Mocht je willen weten waar, oh nee, dat zeytt ik wel in een gewoon mailtje. Dat zal toch ook wel kunnen via deze site? Dag, Sasja.

6:46 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home