Wat gebeurt er allemaal...

zondag, juni 04, 2006

Voorlopig geen wedstrijden

Het herstel van mijn rug gaat helaas langer duren dan ik in eerste instantie verwacht had. De extra rust die ik heb genomen en het aangepast trainen lijken niet te helpen. Na overleg met Peter Vergouwen is besloten dat ik komende donderdag langs ga bij een zogenaamde "pijn arts", die gaat kijken of hij het zaakje door middel van injecties kan verbeteren.

Mocht ik donderdag beslissen de injecties te laten zetten dan moet ik daarna een week verplichte rust houden en kan ik daarna de training weer gaan opbouwen. Voor mij dus geen Europacup, met pijn in mijn hart moet ik de dames van de 4x100 zonder mij richting Griekenland zien vertrekken.

Over het verdere verloop van mijn seizoen kan ik nu nog niet zoveel zeggen, eerst maar eens zien wat we donderdag gaan doen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Annemarie,
misschien een beetje magnesium nemen, als je daar een tekort aan hebt krijg je al snel spierspanningen en eventueel krampen. En ik weet niet of je creatine neemt, daarbij dan veel water drinken.. dit helpt natuurlijk allemaal niet tegen een dieper liggende oorzaak (ruggewervel o.i.d.).
Succes ermee!
groetjes :o)

5:44 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home