Wat gebeurt er allemaal...

zaterdag, juni 10, 2006

Verplichte rust, dan opbouwen, dan knallen!?

Afgelopen donerdag ben ik in het ziekenhuis geweest en heb ik, na uitgebreid overleg met Peter Vergouwen en de pijnarts, besloten om me toch te laten behandelen.
De ingreep was geen pretje, maar ik kon wel dezelfde dag nog naar huis en heb verder geen last gehad van bijwerkingen.

Nu moet ik een aantal dagen verplicht rust houden, maar daarna gaat de opbouw redelijk snel. Het blijft spannend of ik nog iets kan maken van dit seizoen, maar ik geef nog niet op!!!

En met dit mooie weer kan ik natuurlijk prima rust houden op het strand!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jammer joh!

11:42 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Een zeer goed en spoedig herstel gewenst. Hoop je weer snel te zien knallen op de baan !! Gr. Bjorn

9:36 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home